Uvjeti poslovanja

Prije upotrebe internetske trgovine www.ardeo.hr pročitajte uvjete poslovanja u nastavku stranice. Ukoliko nastavite s kupovanjem u internetskoj trgovini Ardeo, znači da ste upoznati s uvjetima poslovanja te se s njima i slažete. Poduzeće Status d. o. o. Metlika pridržava pravo do promjena uvjeta u internetskog trgovini Ardeo. Sve promjene su obvezujuće za kupce, zato preporučamo da redovito pregledavate uvjete poslovanja.

Internetska trgovina Ardeo je vlasništvo poduzeća Status d. o. o. Metlika sva prava su zadržana. Sadržaj na internetskim stranicama može obuhvaćati gradivo, kojeg autorska prava mogu biti vlasništvo trećih osoba, zato se ne smiju distribuirati bez izričite dozvole poduzeća Status. Zadržavamo pravo promjene uvjeta bez prethodne najave.

Opći uvjeti poslovanja internetske trgovine i podaci o ponuđaču

Opći uvjeti internetske trgovine Ardeo su sastavljeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka i Zakonom o elektroničkim komunikacijama. Internetska trgovina Ardeo je informacijski sustav za predstavljanje i prodaju proizvoda potrošačima. Upravljaju ju poduzeća Status d. o. o. Karlovac i Status d. o. o. Metlika, u nastavku Status/ponuđač/trgovina. Korisnik je osoba, koja koristi naš sustav, dakle kupac u internetskoj trgovini. Pri registraciji u internetskoj trgovini korisnik odabere korisničko ime, koje je jednako naslovu njegove elektronske pošte, i lozinku. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvosmisleno određuju i povezuju s ispunjenim podacima. Nakon registracije posjetitelj postane korisnik i dobije pravo do kupnje. Opći uvjeti poslovanja se odnose na djelovanje internetske trgovine Ardeo, prava korisnika te na poslovni odnos između ponuđača i kupca.

Internetskom trgovinom Ardeo upravljaju poduzeća:

Status Izvorna kućna pomagala Karlovac, d. o. o. i Status podjetje za proizvodnjo, trgovino in storitve, Metlika, d. o. o.

Kupca zavezuju opći uvjeti, koji važe u trenutku kupnje tj. potvrđivanja internetske narudžbe. Korisnik je pri svakom potvrđivanju narudžbe upozoren na opće uvjete poslovanja i mora prije potvrđivanja narudžbe potvrditi (označiti kućicu) da se s njima slaže.

Dostupnost informacija

Ponuđač se zavezuje da će kupcima uvijek proslijediti sljedeće informacije:

  • identitet poduzeća (ime i sjedište poduzeća, matični broj);
  • kontakte (e-pošta, telefon);
  • glavne karakteristike blaga (uključujući prodajne usluge i garancije) te rok valjanosti tih podataka;
  • dostupnost proizvoda (svaki artikl, koji je označen kao dostupan na internetskoj stranici, je dostupan u razumljivom roku);
  • uvjete dostave proizvoda, koji uključuju način, mjesto i rok dostave te uvjete izvršenja usluga (servis proizvoda);
  • sve cijene, koje su jasno i nedvosmisleno određene, te je iz zapisa vidljivo ako već sadrže poreze, troškove prijevoza i druge pristojbe te rok valjanosti tih podataka;
  • način plaćanja i dostave ili izvršenja usluga te rok valjanosti tih podataka;
  • rok, u kojem je moguće raskinuti ugovor, i uvjete za raskidanje (opis prava do raskida u skladu s odsjekom IV. Zakona o zaštiti potrošača). U slučaju da potrošač nema prava do raskida ugovora o tome ga obavijestimo;
  • pojašnjenje postupka s pritužbom uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi ili službi za kontakt s kupcima.

Vrste korisnika

Jednokratnim upisom sa svojom e-poštom u internetsku trgovinu Ardeo, posjetitelj postane član (nadalje i korisnik) internetske trgovine. Tako korisnik dobije i pravo kupnje u internetskoj trgovini Ardeo. Pri registraciji u internetsku trgovinu posjetitelj dobije korisničko ime, koje je jednako naslovu njegove elektroničke pošte, i lozinku, koju odredi sam. Korisničko ime i lozinka člana Ardeo internetske trgovine nedvosmisleno određuju i povezuju s unesenim podacima. Registracija je moguća i tijekom kupnje. Na postavkama korisničkog računa, koje se nalaze na ikoni u obliku čovječuljka, korisnik može zamijeniti svoj naslov elektroničke pošte ili lozinku.

Narudžba

Naručivanje putem interneta je moguće 24 sata na dan, sve dane u godini. Korisnik odabere i naruči proizvode, koji su na raspolaganju (oznaka “na zalihi”) u internetskoj trgovini.
Naručivanje u našoj internetskoj trgovini je sigurno i jednostavno.
Do potvrde narudžbe dođete po sljedećim koracima: izaberite artikl odnosno više njih te ih dodajte u košaricu, pregledajte košaricu, upišite svoje podatke za račun i dostavu, izaberite način dostave i plaćanja te potvrdite narudžbu. Odabrano blago ćemo vam u najkraćem (max. 7 radnih dana) mogućem roku dostaviti na upisani naslov. U skladu s uredbom EU 2018/302, kupac može biti od bilo gdje, ali dostava je moguća samo unutar Republike Hrvatske. Za dostavu drugdje po svijetu, nam pišite na info@status.si.
S klikom na ikonu košarice (u obliku kolica za kupovinu) možete pregledati proizvode u košarici i ukupni iznos za plaćanje, koji još ne uključuje troška dostave. Klikom na Vidi košaricu napredujete u košaricu, gdje možete u polje Kod kupona upisati kod za popust ako ga imate i potvrdite s PRIMJENI KUPON. Klikom na Kreni na plaćanje se pomaknete na zadnji korak Stranica naplate. Ovdje upišite svoje podatke odnosno podatke uplatitelja (ime, prezime, telefonski broj, e-naslov, ulica, grad, županija, poštanski broj i moguće napomene uz narudžbu).
Ako želite dostavu na drugi naslov nego ste upisali gore, odaberite opciju Dostaviti na različitu adresu. Izaberite još način dostave (GLS dostavna služba ili Hrvatska pošta) i način plaćanja (plaćanje pouzećem). Potvrđivanjem kućice UVJETI KORIŠTENJA I ODREDBE se slažete s navedenim uvjetima upotrebe, a narudžbu završite klikom na gumb NARUČITE.

Nakon potvrđivanja narudžbe kupac dobije potvrdu narudžbe na elektronički naslov, koji je upisao u toku narudžbe. U potvrdi su navedeni proizvodi i količine, koje je odabrao. Kupac o mogućim promjenama narudžbe ili poništavanju narudžbe mora obavijestiti ponuđača na e-mail naslov narudzbe@status-trgovina.hr, u kojem mora navesti i broj narudžbe (vidljivo na potvrdi, koju je dobio).

Običajno primite elektroničku obavijest u roku od 5 minuta, ali taj rok se može produžiti zbog različitih postavki ponuđača elektroničke pošte. Administraciji su na internetskoj stranici www.ardeo.hr uvijek dostupni podatki o statusu i sadržaju narudžbe. Administracija narudžbu pregleda i pripremi pošiljku.

Nakon potvrđivanja narudžbe

Status zadržava pravo do odbijanja narudžbe u slučaju da artikl više nije na zalihi ili očito pogrešnih cijena, koje mogu nastati u slučaju greški pri automatiziranim prijenosima, o čime ćemo vas obavijestiti u najkraćem mogućem vremenu. U slučaju nejasnoće, provjere podataka ili garantiranja pravilne dostave možemo vas nazvati na telefonski broj, koji ste unijeli u tijeku narudžbe.
Blago ćemo pripremiti u dogovorenom roku i poslati na vaš naslov odnosno pripremiti za osobno preuzimanje. O tome ćete biti i obaviješteni: na elektronski naslov ćemo vam poslati poštu »Vaša {broj narudžbe} narudžba je završena«. U slučaju da ste naručili blago, koje zbog nepredvidljivih razloga ne možemo isporučiti u obećanom roku, o novom roku dostave ćemo vas obavijestiti telefonski ili na vaš elektronički naslov.
Status u elektroničkoj pošti pouči kupca i o pravu raskida ugovora, kamo se možete obratiti u slučaju kašnjenja pri dostavi i kamo se možete obratiti u slučaju pritužbe. SMS poruke o pripremi i otpremi pošiljke sa strane kurira Status ne dobije, zato kupce molimo da na SMS poruke ne odgovaraju, nego da nam se obrate putem navedenih kontakata (narudzbe@status-trgovina.hr ili na telefonski broj 047 421 246).

U slučaju da se kupac pravovremeno odluči za prekid narudžbe, mora ponuđača o tome odmah obavijestiti na telefonski broj 047 421 246 ili putem e-maila na narudzbe@status-trgovina.hr. Ako se slučajno dogodi, da je pošiljka već otposlana, kupac odbije pošiljku pri dostavnoj službi. U slučaju osobnog preuzimanja (kad je paket već spreman na preuzimanje), kupac mora svoju odluku o prekidanju narudžbe poručiti putem gornjeg telefonskog broja ili e-naslova.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca je sklopljen u trenutku kad kupac potvrdi narudžbu (s klikom na Naručite). Od tog trenutka su sve cijene i drugi uvjeti fiksirani te važe i za ponuđača i za kupca. Cijene važe do promijene i ponuđač ih može promijeniti bez prethodne obavijesti. U slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuđač će kupca o tome obavijestiti. Ponuđač će se potruditi da kupcu zajamči najnižu moguću cijenu odnosno mu ponuditi prikladno rješenje u obostrano zadovoljstvo.

U suprotnom slučaju poduzeće Status d. o. o. Karlovac pridržava pravo do prekidanja kupoprodajnog ugovora te korisniku vrati plaćeni iznos. Kupoprodajni ugovor (t.j. prva elektronička pošta o statusu narudžbe) je u elektroničkom obliku pohranjen na serveru www.ardeo.hr te je dostupan kupcu. Ugovori se na stranici www.ardeo.hr sklapaju samo u hrvatskom jeziku.

Poduzeće Status d. o. o. Karlovac ne odgovara za moguće greške (gramatičke, strojepisne i druge) u vezi s cijenama artikala. U slučaju takvih greški korisnik će biti obaviješten.

U slučaju da želite dati telefonsku narudžbu, nazovite nas na 047 421 246 tijekom radnog vremena trgovine, kojeg nađete na internetskoj stranici. Pri telefonskoj narudžbi ćemo trebati iste podatke kao pri internetskoj narudžbi.

Načini plaćanja

U internetskoj trgovini je moguće plaćanje pouzećem s gotovinom ili bankovnim karticama u €.

Izdavanje računa

Status pri dostavi naručenih artikala kupcu pošalje račun u tiskanom obliku u paketu s naručenim proizvodima. Na računu su navedene cijene i svi ostali troškovi u vezi s kupnjom te obavijest o pravu raskidanja ugovora. Kupac je dužan provjeriti pravilnost podataka prije potvrđivanja narudžbe. Kasnije ugovore u vezi nepravilnosti izdanih računa ne uvažavamo.

Cijene

Sve cijene na internetskoj stranici su u eurima i sadrže PDV, osim ako je na stranici izričito napisano drukčije. Snižena cijena je snižena redovna cijena, po kojoj se predstavljeni artikl prodaje na određeno ili neodređeno vrijeme. Sve cijene u internetskoj trgovini su cijene proizvoda i ne sadrže troškove dostave. Cijene važe u trenutku potvrđivanja narudžbe i nemaju unaprijed određene valjanosti. Cijene važe u slučaju plaćanja putem gore navedenih načina plaćanja i u skladu s gore navedenim uvjetima. Unatoč iznimnom naporu da bi zajamčili ažurne i točne podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni nepravilan. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, Status d. o. o. će kupcu omogućiti prekid ugovora o kupnji. Popusti i kodovi se međusobno ne zbrajaju, osim ako je navedeno drukčije. Akcijske ponude i popusti ne odnose se na rezervne dijelove i servis. Komitenti koji imaju svoj redovni rabat ne mogu uvažavati dodatni rabat.

Kodovi za popust

Kod za popust odnosno promocijski kod omogućuje različite pogodnosti pri kupnji u internetskoj trgovini Ardeo. Aktivan kod možete dobiti u elektroničkoj poruci koju ste dobili od Statusa ili u drugim porukama na internetskoj stranici www.ardeo.hr. Kod je uvijek vremenski ograničen te ga je potrebno iskoristiti u određenom roku inače je nevaljan. U slučaju da kupac iskoristi kod za popust ili narudžbu s korištenim kodom sam prekine, više nema prava do nove ugodnosti s naslova tog koda.
Kodovi za popust se ne zbrajaju i ne važe za proizvode u akciji, osim ako je navedeno drukčije.

Upotreba koda za popust

Izaberite artikle koje želite kupiti te ih dodajte u košaricu. Vrijednost vaše narudžbe mora biti bar 1 € viša od vrijednosti koda za popust. Kad završite s dodavanjem artikala u košaricu, nastavite s klikom na gumb Vidi košaricu. Unesite osobne podatke i naslov za dostavu te odaberite način dostave i plaćanja.
U istom koraku kliknite na polje Kod kupona i unesite kod za popust. Unos potvrdite s klikom na gumb Primjeni kupon. U slučaju kad želite istovremeno iskoristiti više kodova za popust, postupak jednostavno ponovite.
Kad upišete kodove za popust, popust se automatski odbije od cijene određenog artikla ili cjelokupnog iznosa narudžbe. Ostane iznos, koji je potrebno platiti.
Kod za popust možete biti i jednokratan kod, što znači da ga možete koristiti samo jednom.
Kombiniranje različitih pogodnosti (kodova za popust, popust na proizvod i sl.) unutar iste narudžbe obično nije moguće.

Besplatni poklon

Do promocijske ugodnosti »besplatni poklon« imaju pravo svi, koji ispunjavaju navedene uvjete – uvjeti su navedeni u promocijskim materijalima, koji reklamiraju besplatni poklon. Zamjena poklona za gotovinu ili drugi proizvod nije moguća.

Dostava i otprema blaga

Dostava naručenih artikala je moguća samo unutar granica Republike Hrvatske. Status se zavezuje da će biti naručeni artikli dostavljeni u najkraćem mogućem vremenu, a najkasnije u sedam (7) radnih dana. Način dostave izaberete pri zaključivanju narudžbe: GLS dostavna služba ili Hrvatska pošta. Troškovi dostave su 5,30 € (Hrvatska pošta) ili 5,31 € (GLS). Ako je vrijednost narudžbe nad 66 €, troškove dostave pokriva poduzeće Status.

NAPOMENA KUPCIMA: Molimo vas da pri uručivanju pošiljke obratite pažnju na stanje paketa. Ako primijetite da je pakiranje oštećeno, onda preporučamo da odbijete preuzimanje paketa te nas obavijestite o tome.

Prekid narudžbe

Završenu narudžbu može korisnik bez dodatnih troškova prekinuti do prijema elektroničke poruke o otpremi blaga. Prekid narudžbe je moguće izvesti samo slanjem obavijesti na narudzbe@status-trgovina.hr. Pri tome mora korisnik obavezno navesti i sljedeće podatke:

  • broj narudžbe,
  • ime i prezime kupca,
  • naslov kupca.

U slučaju nemogućnosti dobave proizvoda iz narudžbe, ponuđač pridržava pravo do prekidanja narudžbe ako se stranka ne odazove na obavijesti. Ponuđač će prije toga korisnika obavijestiti telefonski (putem tel. broja, navedenog u narudžbi) i/ili putem e-maila. U slučaju da se korisnik ne odazove u roku od deset (10) radnih dana, ponuđač može sam prekinuti narudžbu.

Oštećena, uništena ili izgubljena pošiljka

Od trenutka predaje pošiljke dostavnoj službi ponuđač ne odgovara za oštećenja, uništavanje ili gubitak pošiljke, također ne odgovara i u slučaju nestanka sadržaja u pošiljki ili ako pošiljka ima znakove otvaranja (ambalaža ima vidljiva oštećenja). U svim navedenim slučajevima kupac mora pokrenuti postupak reklamacije pri odabranoj dostavnoj službi. Za detalje o postupku reklamacije se obratite dostavnoj službi i proučite njihove uvjete poslovanja. Molimo da nas o poteškoćama obavijestite na kontaktni e-mail narudzbe@status-trgovina.hr ili telefonski na 047 421 246.

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Samo kupac koji je sklopio ugovor na daljinu (internetska trgovina, kupovina putem telefona) može raskinuti ugovor ne navodeći razlog za to (Članak 72. ZZP), u roku četrnaest (14) dana od primitka robe, uz pretpostavku da je prije toga dobio potvrdu prethodne obavijesti. Ukoliko kupac s ugovorom na daljinu nije dobio potvrdu prethodne obavijesti o mogućnosti jednostranog raskida ugovora, pravo kupca na jednostrani raskid ugovora je 12 mjeseci. U slučaju da kupac koristi svoje pravo, on snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP). Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostavi u naknadnom roku od 8 dana smatra se da kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te prodavač nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već će se izvršiti procjena umanjenja vrijednosti proizvoda.

Sve prigovore u skladu s člankom Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte kao i osobno u poslovnim prostorijama/ trgovinama u kojima se nalazite. Za brzo i jednostavno rješenje na raspolaganju vam je obrazac o jednostranom raskidu ugovora kojeg možete poslati na navedene naslove. Ukoliko se prigovor podnosi u poslovnim prostorijama/trgovinama, trgovac je dužan odmah pisanim putem ovjeriti njihov primitak. Detaljnije informacije za podnošenje prigovora:

  • na adresu: STATUS – izvorna kućna pomagala d. o. o. Karlovac, Smičiklasova 5c, 47000 Karlovac
  • na e-mail adresu: narudzbe@status-trgovina
  • ili podnijeti u poslovnim prostorijama na adresi Smičiklasova 5c, 47000 Karlovac.

Kako bi vam u skladu sa Zakonom potvrdili primitak pismenog prigovora, a zatim na isti i odgovorili, molimo vas da navedete točne podatke za primitak istog. Odgovor na vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača. Ukoliko prihvaćate uvjete korištenja, prihvaćate i Opće uvjete poslovanja. Status – izvorna kućna pomagala d. o. o. Karlovac zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su u skladu sa zakonima Republike Hrvatske. U slučaju eventualnog spora trgovac i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće, nadležan je redovno nadležan sud u Zagrebu.

Garancija

Na svijeću Ardeo nudimo 2 godine garancije. Garancija vrijedi od datuma izručenja proizvoda kupcu i važi samo za proizvode, koji su bili korišteni u skladu s uputama za upotrebu. Za uvažavanje je potrebno predočiti račun, na kojem je vidljiv datum kupnje i proizvod, za kojeg želite uvažiti garanciju. Opisani garancijski uvjeti važe samo na području Republike Hrvatske u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

2-godišnja garancija pokriva sve troškove povezane s popravkom ili zamjenu pokvarenih dijelova proizvoda s dokazanom greškom, uključujući i troškove slanja proizvoda. Obvezujemo se da ćemo greške i nedostatke riješiti najkasnije u 45 dana od primanja proizvoda u servisni centar.

Proizvod, koji neće biti popravljen u roku, ćemo na vašu želju zamijeniti s novim odnosno vratiti uplaćeni iznos. Ukoliko za vraćeni proizvod nećemo moći nabaviti rezervnih dijelova ili zamjenskog proizvoda, zamijeniti ćemo ga s proizvodom sa sličnom funkcijom ili ćemo vam pokloniti bon u vrijednosti vraćenog proizvoda za kupnju u našoj trgovini.

Molimo da nas prije vračanja proizvoda obavijestite na info@status-trgovina.hr, jer ne preuzimamo odgovornosti za proizvode vraćene bez prethodnog dogovora i odobrenja. Također ne odgovaramo za proizvode izgubljene u transportu, zato vas molimo da su svi proizvodi primjereno zapakirani i poslani s mogućnošću praćenja pošiljke preko dostavne službe GLS ili Hrvatska pošta.

Iznimke

Garancija ne pokriva oštećenja, nastalih zbog nepravilne upotrebe, nemarnosti, nepridržavanja uputama i neovlaštenog manipuliranja s proizvodom. Isto tako garancija ne pokriva uobičajene istrošenosti (ogrebotine, izblijedjelo staklo) i održavanja (čišćenje, podmazivanje).

Stvarna greška*

Kao ponuđač se zavezujemo isporučiti blago u skladu s ugovorom i odgovaramo za stvarne greške u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac može uvažavati svoje pravo iz naslova stvarne greške ako nas o greški obavijesti u roku od dva (2) mjeseca od dana kad je greška bila otkrivena, a najkasnije u roku od dvije godine od isporuke blaga. Potrošač mora u obavijesti o greški detaljno opisati grešku i prodavaču omogućiti da stvar pregleda. Potrošač može prodavača o greški obavijestiti osobno – u tom slučaju mu mora prodavač dati potvrdu da je primio obavijest; ili može proizvod poslati u trgovinu, u kojoj je bio kupljen. Prodavač ne odgovara za stvarne greške na blagu, koje se pojave nakon dvije (2) godine od isporuke blaga. Smatra se da je greška na proizvodu postojala već za vrijeme isporuke ako se pojavi u roku od šest (6) mjeseci od isporuke.

Potrošač koji je prodavača pravilno obavijestio o greški ima pravo zahtijevati da prodavač otkloni grešku na blagu ili vrati dio plaćenoga iznosa razmjerno s greškom ili blago s greškom zamijeni s novim besprijekornim ili vrati plaćeni iznos.

*Značenje stvarne greške: artikl nema svojstva, koja su potrebna za njegovu normalnu upotrebu, koja je opisana u opisu proizvoda i u uputama za upotrebu.

Elektronski plamen Ardeo i Status eko inicijativa

Status eko inicijativom se zavezujemo da ćemo se pobrinuti za pravilno recikliranje sastavnih dijelova proizvoda Ardeo elektronski plamen.

VRAČANJE DOTRAJALE SVIJEĆE

Svijeću možete vratiti na poduzeće osobno ili putem pošte. U slučaju osobnog vračanja vam odmah priznamo 25 % popusta za kupnji nove Ardeo svijeće. Za vraćanje putem pošte vas molimo da se pridržavate sljedećih pravila.

Dotrajalu svijeću zapakirajte u primjerenu ambalažu (najbolji odabir je kutija u kojoj ste ju kupili) te na vlastite troškove (Hrvatskom poštom) pošaljite na Status d. o. o. Karlovac, Tadije Smičiklasa 5 c, 47000 Karlovac. Pošaljite kao običan paket. Oznaka lomljivo nije potrebna. U paket dodajte obrazac za narudžbu nove svijeće na koju ćemo vam priznati 25 % popusta. Zadržavamo pravo do odbijanja primanja paketa ako je poslan na naše troškove ili po pouzeću.

POPUST NA NOVU SVIJEĆU 

25 % popust vrijedi na redovnu cijenu proizvoda Ardeo elektronski plamen. Popust se obračuna od konačnog proizvoda u košarici (uključujući moguću personalizaciju). Popust se ne zbraja s ostalim popustima i ugodnostima. U slučaju više istovremenih promotivnih aktivnosti uvažiti ćemo onu koja je najpogodnija za kupca. Popust se ne prenosi na druge artikle. Isplata popusta u gotovini nije moguća. Popust za kupnju nove svijeće vrijedi na toliko svijeća, koliko ste ih vratili.

Pravila nagradnih igara

Definicije pojmova: Organizator nagradne igre je ponuđač Status d. o. o. Karlovac, Smičiklasova 5c, 47000 Karlovac. Sudionik u nagradnoj igri je pojedinac, koji sudjeluje u raspisanim nagradnim akcijama. Dobitnike nagrada odabere kompjuterski program za nasumični odabir ili komisija organizatora.
Pravo sudjelovanja u nagradnoj igri (i ostalim podjelama artikala ili bonova): Sudionici u nagradnoj igri mogu biti pojedinci, koji su državljani Republike Hrvatske. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe zaposlene kod organizatora nagradne igre i njihovi uži obiteljski članovi te osobe, zaposlene kod drugih pravnih osoba, povezanih s izvođenjem te nagradne igre. Pravne osobe ne mogu biti sudionici u nagradnoj igri. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe, koje se ne slože s pravilima nagradne igre. Pojedinac se složi s pravilima nagradne igre sa samim sudjelovanjem u raspisanoj nagradnoj igri.
Pravila sudjelovanja u nagradnoj igri: Za sudjelovanje u nagradnoj igri nije potrebna kupnja proizvoda organizatora nagradne igre, osim ako nije navedeno drukčije.
Elektronski ždrijeb: U ždrijebu mogu sudjelovati svi sudionici nagradne igre. Jedan pojedinac može u nagradnom ždrijebu sudjelovati samo jednom. Rezultat ždrijeba je konačan i pritužba nije moguća. Dobitnika ćemo o primitku i načinu preuzimanja nagrade obavijestiti putem elektroničke pošte ili telefonski.
Obaveze dobitnika: Isplata nagrade u gotovini nije moguća, također se ne može zamijeniti za drugi artikl. Dobitnik je dužan organizatoru nagradne igre u pisanom obliku (e-pošta) posredovati svoje osobne podatke – ime, prezime, naslov, e-naslov, telefonski broj i OIB, sve najkasnije u roku od dva (2) dana po primitku obavijesti da je dobitnik. Plaćanje svih poreza od nagrada (uključujući PDV) je odgovornost organizatora. Organizator će dobitnicima nagrada poslati potvrde u skladu sa zakonom o porezu na dohodak. Dobitnik mora prijaviti vrijednost nagrade u skladu sa zakonom o porezu na dobit i porezu na dohodak. Pri preuzimanju nagrade dobitnik mora ispuniti izjavu o preuzimanju nagrade. Organizator nije odgovoran za poreze, koji se mogu pojaviti vezano na bilo koje druge nagrade. Ukoliko dobitnik ne ispuni svih obaveza, zaključiti ćemo da ne želi primiti nagrade te ćemo nagradu upotrijebiti za drugu svrhu. Nagrade nisu prenosive.
Zaštita osobnih podataka: Organizator nagradne igre čuva sve dobivene osobne podatke u skladu s propisima, koji određuju zaštitu osobnih podataka. Organizator smije koristiti osobne podatke isključivo za svrhe, za koje su bili dobiveni. Sudionik nagradne igre se slaže s primanjem obavijesti u vezi s ponudom organizatora. Sudionik može bilo kad opovrgnuti svoju suglasnost za upotrebu osobnih podataka, dobivenih u nagradnoj igri za svrhu neposrednog marketinga. Organizator nagradne igre zadržava pravo da organizira dodjelu nagrada kao javni događaj. Dobitnik dozvoljava organizatoru nagradne igre objavu svojeg imena i prezimena na internetu s ciljem obavještavanja o rezultatima ždrijeba odnosno preuzimanja nagrade.

Sigurnost kupnje

Ponuđač koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka te plaćanja. Ponuđač u te svrhe koristi SSL certifikat, kojeg je izdala za to ovlaštena organizacija.

Odgovornosti kupca

Kupac je dužan provjeriti točnost podataka na računu i obavijestiti ponuđača o mogućim greškama u roku od petnaest (15) dana od primitka. Kasnijih reklamacija ne uvažavamo.

Zaštita osobnih podataka

Poduzeće Status d. o. o. se zavezuje da će štititi sve osobne podatke korisnika u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016 i ZZP. Više informacija o obradi osobnih podataka možete naći u poglavlju Izjava o privatnosti. Korisnik mora internetskom ponuđaču posredovati istinite osobne podatke te je isto tako dužan internetskog trgovca obavijestiti o promjeni svojih podataka. Korisnik sa slaganjem s uvjetima poslovanja potvrđuje da su njegovi osobni podaci istiniti.

Ograničenje odgovornosti

Status se ažurno trudi objavljivati i popravljati podatke na internetskoj stranici. Unatoč tome se mogu svojstva artikala, rok dobave ili cijene promijeniti tako brzo da ponuđač ne uspije popraviti podatke na internetskoj stranici. U tom slučaju će ponuđač obavijestiti kupca o promjenama te mu omogućiti raskid ugovora ili zamjenu naručenog artikla. Ponuđač može raskinuti ugovor samo ako dođe do greške u značajnim svojstvima artikala ili do pogrešaka, koje su po trgovinskim običajima odlučujuće te ih ponuđač u slučaju uočavanja ne bi potvrdio odnosno sklopio ugovor. To uključuje i očite greške u cijeni.

Pritužbe i sporovi

Ponuđač poštuje zakone o zaštiti potrošača te se trudi ispunjavati svoju dužnost omogućavanja učinkovitog sustava razmatranja pritužbi. Korisnici mogu pritužbu poslati na e-mail info@status-trgovina.hr. Postupak razmatranja pritužbe je povjerljiv. Poduzeće Status se trudi da se mogući sporovi riješe sporazumno. Ponuđač mora u pet (5) radnih dana potvrditi da je dobio pritužbu i javiti korisniku, kako dugo će ju razmatrati te ga obavještavati o odvijanju postupka.

Alternativno rješavanje potrošačkih sporova

15. veljače 2016 EU je uspostavila internetske stranice, na kojima možete rješavati sporove vezane uz online kupnju. Podnositi možete pritužbe u vezi s robom ili uslugom koju ste kupili na internetu te pronaći neutralnu treću stranu (“tijelo za rješavanje sporova”) koja može rješavati spor. Navedena tijela za rješavanje sporova provjerena su kako bi se jamčilo da zadovoljavaju europske standarde te da su registrirana pri nacionalnim tijelima.

Platforma je namijenjena za alternativno (izvansudsko) rješavanje domaćih i prekograničnih sporova koji proizlaze iz ugovora o prodaji ili ugovora o uslugama između trgovaca sa sjedištem u Republici Hrvatskoj i potrošača s prebivalištem u EU u postupku pred tijelima za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koja su ovlaštena provesti mirenje ili donijeti neobvezujuću ili obvezujuću odluku o sporu.
Kad potrošači i trgovci podnesu prigovor, tijela za rješavanje sporova djelovat će kao posrednici između dvije strane s ciljem rješavanja problema.
Nakon što se postigne dogovor o tome tko će spor riješiti, platforma automatski prosljeđuje spor tom tijelu koje je dužno u roku od 90 dana riješiti spor u potpunosti putem interneta.

Pomoć i dodatna pitanja

Za sva vaša pitanja smo vam na raspolaganju putem e-maila info@status-trgovina.hr ili telefonski na 047 421 246 u radnom vremenu Statusove trgovine u Karlovcu.